Wyjazdy integracyjne organizowane przez zakłady pracy są nie tylko szansą na nawiązanie bliższych relacji między współpracownikami, lecz również dowodem uznania i zainteresowania ze strony pracodawcy. Wspólnie spędzony czas często na długo pozostaje w pamięci uczestników i jest źródłem wielu korporacyjnych opowieści. Jedna z działających w Chinach amerykańskich spółek przygotowała wyjazd, który wzbudza emocje zarówno pracowników, jak i obserwatorów, a historie na jego temat zaczęły krążyć jeszcze przed rozpoczęciem wyprawy.
Nu Skin China – chińska dywizja amerykańskiej spółki specjalizującej się w sprzedaży produktów do pielęgnacji skóry – obchodzi w tym roku trzydziestolecie działalności w Państwie Środka. Z tej okazji pracodawca zaprosił najlepszych sprzedawców na wspólny wyjazd do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. W całej historii nie byłoby niczego zaskakującego, gdyby nie fakt, że liczba uczestników wycieczki wyniesie około 16 tysięcy. Pracownicy Nu Skin z Chin, Hong Kongu, Tajwanu i Makau spotkają się w najbliższy weekend w Dubaju, który już w październiku 2012 roku ubiegał się o organizację tego nietypowego wydarzenia.
W walce o przygotowanie wyjątkowej korporacyjnej imprezy, Dubaj pokonał Seul, Makau i Singapur. Nu Skin zarezerwował ponad 200 lotów, miejsca noclegowe w 40 hotelach i więcej niż 400 autobusów obsługujący wycieczkowiczów. Plan pobytu obejmuje między innymi zwiedzanie najwyższego budynku świata, Burdż Chalifa oraz Wielkiego Meczetu Sheikh Zayed w Abu Dhabi. Nu Skin zaplanował również atrakcje w parku rozrywki Ferrari World oraz kolację, w której równocześnie weźmie udział 8 tysięcy osób.
Tymczasem przedsiębiorcy z Dubaju szacują, że przychody z organizacji pobytu pracowników Nu Skin wyniosą około 20 milionów dolarów. Z pewnością ten wyjazd integracyjny zostanie zapamiętany nie tylko przez jego uczestników!