„Co słychać w biznesie” to nowatorski portal edukacji ekonomicznej dla osób, które oczekują wysokiej jakości treści zaprezentowanych w przystępny sposób w ramach opiniotwórczego medium biznesowego.
Celem działania portalu jest przybliżenie ważnych i interesujących wydarzeń ze świata gospodarki i biznesu oraz rozwijanie horyzontów młodych osób, szczególnie mających ambicje uczestniczenia w konkursach i olimpiadach o tematyce przedsiębiorczej.
Portal prowadzony jest przez Fundację Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych (www.fundacja.edu.pl), w ramach projektu Olimpiada Przedsiębiorczości (www.olimpiada.edu.pl) - którego Partnerem Strategicznym jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności.
Zespół redakcyjny cechuje pasja i rzetelność w dziennikarstwie biznesowym. Jego członkowie to doktoranci najlepszych publicznych uczelni ekonomicznych w Polsce, rozwijający swoje zainteresowania naukowe w różnych dziedzinach nauk ekonomicznych i o zarządzaniu, a także studenci związani z Katedrą Procesu Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
dr Wioletta Nogaj - redaktor
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Absolwentka handlu zagranicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz systemów informacyjnych na Politechnice Wrocławskiej. Zielony pas w obszarze Lean Six Sigma uzyskany w USA. Były Menedżer ds. logistyki oraz doradca ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu towarów niebezpiecznych. Obecnie wicedyrektor II LO im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie. Zainteresowania: społeczna odpowiedzialność biznesu w łańcuchu dostaw, logistyka zwrotna, zrównoważony rozwój, gospodarka odpadami, efektywność w zarządzaniu oświatą.
Małgorzata Marchewka – redaktor prowadzący
Doktorantka i asystent w Zakładzie Zarządzania Strategicznego Katedry Procesu Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Absolwentka controllingu i zarządzania finansami przedsiębiorstw na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Studiowała zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Hiroszimie i ukończyła Szkołę Trenerów i Konsultantów Zarządzania. W ramach studiów doktoranckich zajmuje się behawioralnymi problemami Corporate Governance. Interesują ją także zagadnienia z zakresu komunikacji międzykulturowej i negocjacji. Prywatnie uwielbia sport, zwłaszcza koszykówkę!
Anna Rogala – redaktor
Doktorantka na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Absolwentka stosunków międzynarodowych na Wydziale Zarządzania tejże uczelni oraz studiów podyplomowych z zakresu public relations i zarządzania marketingowego na rynku business-to-business. Naukowiec z zacięciem praktycznym, z doświadczeniem w zakresie: wdrażania marki i budowania jej wizerunku, usprawniania procesu komunikacji wewnętrznej oraz tworzenia strategii marketingowych. Zainteresowania naukowe obejmują komunikację wewnętrzną w przedsiębiorstwach, wewnętrzne public relations, budowanie marki i marketing sportowy. W wolnym czasie zapalony kibic piłki nożnej, wielbicielka sudoku, eksperymentów kulinarnych i nieformalnych spotkań z przyjaciółmi.
Instytucje bądź osoby zainteresowane współpracą zachęcamy do kontaktu:
Marcin Dąbrowski, dyrektor zarządzający Fundacji Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych
[formularz kontaktowy]